Ännu en måndag

Nu har jag överlevt första dagen efter lovet, dagen var super, förutom vissa saker. Till exempel att vår lärare berättade att hon skulle sluta efter jul. Hon är seriöst den bästa läraren som finns, alltså det är svårt att beskriva men jag kan väl säga att hon förstår alltid vad man menar och det bästa med henne är att hon är så galet rolig, haha hon får alla att skratta nästan varje lektion!
Vi hade en ny matleverantör idag också, sodexo. Det var en stor förbättring, men jag vet inte det kan ju ändras.
På håltimman så repade jag med mina två kompisar i musiklokalen, vi har uppspel och redovisning på torsdag. Låtarna vi ska spela är Madonnas Like a prayer och Sweet dreams med Eurythmics, sedan ska vi göra en jämförelse kring dem.
Nu hade jag tänkt att gå och äta lite yougurt och hallon, sedan blir det sätta sig på bussen och åka till dansen!


Här är en remixad version på Sweet dreams, för de som orkar lyssna ;)




PUUSSS



Trackback
RSS 2.0